lördag 30 juni 2012

Sanningen om Emma Veronica Johansson!

Låt oss skingra molnen kring min enormt mystiska persona! Gissar att googles sökförslag ger en bra bild av vad era små hjärtan kan tänkas vilja veta allra ihärdigast.

blogg: jag har haft 3 bloggar tidigare. En på Comsopolitan.se som tyvärr försvann när de lade ner sin hemsida, http://emmaveronicajohansson.blogspot.com och http://keeponfuckin.blogspot.com. Den första egna jag hade startade jag för att slippa respresenta Cosmopolitan och kunna skriva på mitt eget sätt men jag lade ned den där jag fick för många läsare, det blev läskigt att känna att man skulle skriva något som var relevant för denna stora, osynliga massa. Den andra var jag lite krisig när jag startade och jag orkade inte med den så länge alls.
top model: ja, jag var med i top model. det var det tråkigaste jag någonsin gjort och ytterst oglamoröst. Jag mådde jättedåligt under inspelningen och ännu värre efteråt när folk kom fram på stan till mig och mina gamla skolplågor ägnade tiden de inte ägnade till att amma åt att skriva att jag var ful och äcklig i forum på internet. Jag tycker det är en bra reminder idag om att jag faktiskt varit ung, dummare och mer naiv än vad jag är idag, man glömmer det så lätt!
blogspot: se ovan.
pojkvän: nej, inte för tillfället men oftast.
cosmopolitan: började som modesssistent på Cosmopolitan 2007. Jobbade sedan som moderedaktör och gjorde modesidor och modejobb några år. Nu har jag slutat där och frilansar mest som stylist (av vilket man kan se lite av här: http://emmaveronicajohansson.tumblr.com) men skriver ibland och gör smink ibland och ibland nåt helt annat. Eller om jag inte modellar. Känner mig fortfarande som världens mest oseriösa modell haha men boka mig i alla fall, jag är jätterolig!
cosmo: se ovan.
ålder: 27
top model sverige: se ovan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar