onsdag 4 juli 2012

En liten valiumblå en


Efter åratal av trogen tjänst så försvann min lilla skalpaddsfärgade Mason Pearson för någon månad sedan. Mitt hår har blivit ganska fult sedan dess. Kan visserligen bero på en rad saker som solstrålning, blondering och det faktum att jag börjat elda lätt i håret i ångestdämpande syfte. Alltså, nej nej nej - SKOJA.

I förra veckan beställde jag i alla fall en ny - CB4 i finaste valiumblå - vilket var något av ett genidrag eftersom jag har problem med att ersätta saker som försvinner eftersom det känns äckligt att betala för att få precis det man hade förut och redan betalat för. Tydligen föredrar jag att ha betalat men att inte ha nåt alls to show for it...? Aaaanyway, jag låtsas nu att jag just betalade £32.90 (alltså, fynd - ca 350:-!!) för att min gamla borste åkte iväg på rehab och kom tillbaka fräsch och blå! 


Eftersom blå naglar aldrig kommer bli omodernt, inte förrän jag ser nån mupp i typ schlagern med dem i alla fall, eller nä fan inte ens då, så firar jag idag lille CB4:as ankomst med matchande blå naglar från IsaDora Wonder Nail i 624 Baby Blue som såklart inte säljs längre för att alla de snyggaste lacken slutar produceras för att man ska bli stressad så fort man ser ett snyggt och köpa det *sad smiley*, men finns säkert i nån realåda nånstans!

624 Baby Blue är typ det nya 700 Bel Air Blue, vilket jag var besatt av den gode herdens år 2010.

Balkonghäng efter en hård arbetsdag!
Mason Pearson CB4 Child Hairbrush/Pocket Size Pure Bristle i Blue (ca 350:-)

(..om du köper den på brittiska Ebay i butiken R&S Factors som skickar inom en vecka)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar