torsdag 15 november 2012

Lite av det senaste - i CAM!


Vi börjar i slutet och slutar i början, tycker jag! *låtsas inte om att jag övergav er vind för våg*
Idag var jag på Hötorgskliniken och gjorde en spraytan. Tänkte satsa på nån Sophia Loren/Yma Sumac/Frida Kahlo-look framöver..... Eller nej, jag tänkte ingenting, sitter här och efterhandskonstruerar - impulsbokade i ett sånt här "smidigt" webbokningssystem mitt i natten och var tvungen att stå mitt kast men det kan väl va kul med lite bränna, vavava??


Legat i sängen och med hot curlers och funderat hur jag skulle se ut om jag förstorade näsan.


Tjurat och haft snoods på mig.


Burit mycket hårband i pannan och funderat på att färga håret brunt vilket jag senare (alltså tidigare enligt "logiken" i detta inlägg) gjorde (!!!)


Firat Halloween ca 1 miljon gånger. Här i Sverige pågår ju tydligen "högtiden" Halloween inte bara i en dag. Ja, jag säger då det... Hade vitt fetsmink i fejset i 2 veckor straight.

Ingen kommentar.


Sailor Muuuun festar till!


Sminkat mig á la Kevyn Aucoin-metoden; alltså att man sminkar ned hela fejset till en enda stor jämn bas och sedan målar dit alla drag igen, haha.


Ni fattar ju själva.


Sovit med kirurgtejpen jag köpte till ärret i ansiktet. Man vaknar fin och pluffsig men den gör ganska ont att dra bort så kan inte uttala mig om det är bra på lång sikt än.


SE TILL ATT FÖLJA MIG PÅ INSTAGRAM FÖR THE LATEST UPDATES OF EMMAVILLE!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar