fredag 20 juli 2012

Dagens inspiration



Ur Susanne Ljungs Stora bok om Skönhet (2002). Plåtat av Karolina Henke.
I morgon ere Goldie som spelar på Daytime Sessions@Trädgården, kom dit! Öppet mellan 16-22 och kostar väl typ 1000 spänn och kanske 500 för en drink?
Min look är inspirerad av kickersbrudarna, eller vad det nu är, ovan. Så snygga, dör, önskar jag hade en hund att ta med, om du har en jag kan låna - RING eller MAILA!

Vore ju så coolt att kirra de där smala ögonbrynen men är inte villig att plocka ned mina... Kommer troligtvis köra med en nudefärgad penna och måla ihop dem lite. Är typ besatt av tjejen med röd ögonskugga, vill bara veta vad hon gör idag, hur hon ser ut?

1 kommentar:

  1. Jag tycker om att de har två par byxor på sig. Kanske är det shorts under långbyxor så man snabbt kan byta om ifall tropiskt väder är på ingång och/eller blir svettigt pga fysisk ansträngning? Praktiskt verkar det iaf!11111

    SvaraRadera