tisdag 24 juli 2012

Gammal video jag hittade på mitt HÅR



Sängliggandes, det värsta jag vet, för känner mig som en fånge eller Big Edie eller bara som att det är en försmak på vad som komma skall om 50 år eller så.
Utforskat min datorn som har mappförgreningar som aldrig någonsin slutar och hittat sjukt mycket kul, konstigt, läskigt, disturbing, fint o.s.v. Som gamla videos jag aldrig ens sett. Jag var sötare osminkad för 3 år sedan men det skiter jag i för idag spottade Apotekets dator ut ett kvitto som sa att jag var deprimerad för att jag klickade i att jag skiter i hur jag ser ut mer nu än förut! Jävla dator, du vet inget om mig!
Jaaaaa, år som gått, hår som gått (va???). Har nog inte fattat hur mycket det sliter på håret att ha bara någon nyans ljusare. Har nog inte fattat hur mycket det sliter på ansiktet att röka några paket i veckan.

Sluta röka och bli brunett...?

Update! Kom ihåg nu att jag inte drack back then? Jobbade 5 dagar i veckan och var allmänt ointresserad av att dricka de övriga 2 dagarna. Gud, nu börjar fan mitt hälsoliv! Dock vad tråkigt mitt sociala liv var...? Återkommer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar