måndag 16 juli 2012

Mmm, tjockt brunt hår....



Anais Pouliot plåtad av Sofia Sanchez & Mauro Mongiello för Numéro #127 October 2011.
Jag brukar inte "bete mig såhär" men gud när jag ser dessa bilder vill jag bara färga håret brunt i tron om att det kommer ge mig tjockt bonnahår och små gelétuttar på köpet som jag kan gå runt topless med utan att folk tycker jag är ett freak. Allt kommer se helt pasty ut runtomkring mig, assnyggt.

Tjocka flätor är verkligen svårt att fejka eftersom tricket med löshår nästan alltid handlar om att få lite se ut som mycket och packar man det sådär så behöver man typ flera paket. Här var de ju lite smarta och satte rosetter runt roten *SO pervy* så man slipper fästa håret med clips i vanliga hårbotten i all fall.

HALLÅ, SKA JAG FÄRGA HÅRET NU ELLER? Är generellt emot färga håret-grejen, kanske för att jag själv iriterar mig på veliga människor som inte vet vad de vill, man ba' Välj en jävla hårfärg and stick with it?? Men fy fan vilken trist attityd inser jag nu. Dessutom känner jag att Lana del Bib har snott mitt hårfärgsschtick här då så kanske dags att gå vidare?!? *gnager på laptopen*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar