måndag 25 juni 2012

TJENA, TJENA MITTBENA

Här sitter jag i en inverterad gammal YSL-mainkyr och ser sympatisk och medmänsklig ut - bra öppningsbild.
Nu har jag en ny blogg - en skönhetsblogg! Kändes som det var dags för en personlig skönhetsblogg som inte bara består av sminktutorials, kopierade pressmeddelanden och inzoomade ögonsminkningar som säkert bara ser skit ut på håll ändå. Jag orkar inte var någon hetsande konsumentguide, ni har säkert (förhoppningsvis) vettigare saker att lägga pengarna på, men tipsar gärna om produkter som faktiskt är värda dina surt förvärvade slantar eller hoppas kanske bara kunna inspirera till att kladda med nåt gammalt Jane Helen du har hemma i lådorna i stället för att köpa nytt eller vad man kan göra med det man redan har. Gör som ni vill liksom, jag vill inte ha erat konsumerande på mitt ansvar - shop responsibly!
Vissa har säkert läst mina gamla bloggar och vissa har nog inte det - välkomna vilket som!!

Puss, puss med läppstiftet utanför naturliga läpplinjen *transemma*!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar