fredag 24 augusti 2012

Musikvideoninspelning igen!



Peruk från Global Hair (350:-)
Har spenderat hela dagen med att lyssna på Beyoncé och sitter nu och rafsar ihop mitt äckligt osorterade smink-kit för att ge mig iväg till en inspelning. Ville ha en kort Louise Brooks-liknande peruk till den och hittade den här lilla pärlan på Global Hairs butik på Olof Palmes gata 16. Skulle egentligen ha en svart men vi spelar in i svartvitt så den här knasblå fick funka.

Jag ska f.ö. sminka en scandal queen fucking bigger than myself så det kommer bli ascoolt!

Nu ska jag sminka klart mig för sen ska jag möta upp min vän Helin på nån restaurangöppning och är trött på att se ut som TrashyMcTrashtrash. Soft soft, strezza lite nu, kanske byta den här RnB-smörjan mot lite happy harcore, boom boom?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar