torsdag 6 september 2012

Stylade och fotade min vackra dotter lite så hon kan bli modemannekäng...


Nä, jag skojar bara, Lone är inte min dotter. Och hon är redan modell. Men hon skulle nog kunna vara dotra min rent åldersmässigt...? *räknar i knashuvet* Jag har stylat lilla Lone men inte gjort make och hår, men däremot varit nazi med att vi skulle använda en av mina absoluta favoritögonskuggor ur sminkgarderoben - Blue Moon från Lancôme. Den är liksom bäst och går inte misslyckas med, jag avgudar (eh, skrev jag just det ordet?)  metallicskuggor blandat med asmatta, mörka skuggor och denna är fan bästa färgennnn. "317 spänn.... Äääähööheee. Det är bara och köpa." *är bengt frithiofsson*. Alltså dör av den videon. Får aldrig nog. Aldrig, aldrig! Och (inled aldrig en mening med "och" mal i mitt huvud...) inte av Lone heller. Kommer mer på henne snart, stay tuned va!


Ögonskuggsduo, Ombre Absolue Duo, i B03 Blue Moon från Lancôme (ca 370:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar