fredag 25 januari 2013

My neck, my BACK (lick it)


Foto: Elisabeth Toll
Styling: Robert Rydberg

Idag släpptes kampanjen för BACK SS13 där man bl.a kan se mig i massa denim och komönstrat. Jag tror starkt på komönstrat. Asså tänk om Ann-Sofie lackar nu och ba' VADÅ KOMÖNSTRAT, DET ÄR KONTINENTERNA, YOU STUPID WHORE. Men det tror jag inte, haha. Allt är väl öppet för tolkning här i livet. Jag känner att mina looks känns väldigt "casual ETA", korvmoj och Amazonas (inte volvo amazon, alltså - DJUNGELN) till exempel (och ja, det är en bra sak) och hör typ Eddie Meduza i huvet när jag bilderna men det tycker kanske inte de andra som var med i kampanjen, alla har ju olika referenser - häpp! *känner mig som en lågstadielärare, varför skrev jag just detta* Älskar fan vad Ann-Sofie gör, så jävla grymt med typ 15 år *höftar* av integritet och no fucking pussy pleasing.

Och jaaaaa, jag fick göra egen make + "hår"igen! Kul, men...... varför vill ingen sminka mig längre?? :(

Kollektionen heter 'Punkjävlar' *ljuger*


2 kommentarer:

  1. ÅH vad bra! Ann-Sofie Back, Du, sminket, Eddie Me ... näe (bor och är uppvuxen i en ort där raggarrundan inte är en kulthappening utan vardag (kult på riktigt!) (parenteser i parenteserna)så jag orkar nog ionte med Meduza), men att du refererar till honom är lite bra.

    SvaraRadera
  2. Vad snyggt! Tror detta: för att de looks du skapar e så fina, du borde göra alla. mvh fan

    SvaraRadera