fredag 8 februari 2013

I'm a Veronica!

...Veronica Sawyer!
Jag säljer inte bara kläder, jag köper dem också! Occassionally. Som den här Yves Saint Laurent-jackan med helt störda axlar, som man antingen kan skapa en fantastisk pinheadlook med i bakåtstruket hår med låg knut, eller gå all Heathers (även känd som Häxor, läxor & dödliga lektioner, hahaha *sverige*) i med permanent - sån 80-tals som ser ut som att man sedan stylat med en dammsugare. Om man vill vara en Heather, själv är jag rätt trött på Heathers. Jag är en Veronica och vill helst fortsätta vara det.




2 kommentarer:

  1. Å vad jag saknar en enkel GILLA-knapp de fåtal ggr jag väl går in och läser ett blogginlägg.


    -----------
    | GILLA |
    -----------

    SvaraRadera
  2. Haha Heathers, sjuk film, Vilket bra fynd, gillar 80tals blazern. MERA stil tips Veronica! Whats on your radar för våren/sommaren man är ju less på stickade tröjor nu liksom / Cheers

    SvaraRadera